ثبت نام و ایجاد حساب کاربری

 

گام اول : ثبت نام و ایجاد حساب کاربری

جهت ثبت نام به صفحه اصلی وب سایت ما مراجعه نمایید  سپس روی دکمه ثبت نام طبق عکس زیر کلیک فرمایید :

به صفحه ثبت نام هدایت می شوید، در این صفحه باید مشخصات ضروری را تکمیل نمایید و روی دکمه مرحله بعد کلیک فرمایید، توجه نمایید که باید نام و نام خانوادگی به فارسی درج شود، در غیر این صورت حساب کاربری شما تایید نمی شود و باید مستقیما با کارشناسان سایت ارتباط برقرار نمایید و پروسه ایجاد حساب کاربری طولانی خواهد شد! همچنین اگر از سوی دوستان خود به سایت معرفی شده باشید و کد معرف داشته باشید پس از تکمیل ثبت نام مبلغی به عنوان پاداش در کیف پول خود دریافت خواهید کرد

در مرحله بعد باید کد احراز هویتی که به شماره تلفن همراه شما ارسال می گردد در کادر مربوطه درج و سپس روی دکمه ثبت کلیک نمایید (در صورتی که کد مورد نظر برای شما ارسال نشد، روی دکمه ارسال مجدد کد کلیک فرمایید)

تا اینجا  ثبت نام اولیه شما تکمیل می گردد و وارد پنل کاربری خود می شوید.

 

گام دوم : ثبت اطلاعات حساب بانکی و حسابهای بین المللی

جهت تکمیل این بخش از منوی سمت راست گزینه اطلاعات بانکی و مالی را انتخاب نمایید تا صفحه ای شبیه به عکس زیر ملاحظه کنید

 

در صورتی که بخواهید معادل ریالی مواردی که به فروش میرسانید را دریافت نمایید باید در همین صفحه روی تب حساب های بانکی کلیک نمایید و موارد ستاره دار و ضروری را تکمیل نموده و روی دکمه ثبت کلیک فرمایید. (مطابق تصویر بالا)

از طرفی اگر بخواهید ارز های مورد نیاز خود را در کیف پول بین المللی خود دریافت نمایید لازم است روی تب حساب های بین المللی کلیک نمایید و موارد ستاره دار و ضروری را تکمیل نموده و روی دکمه ثبت کلیک فرمایید. (تصویر زیر)

توجه : چنانچه بیش از دو حساب بانکی ثبت نمایید مراحل بررسی و تایید حسابهای شما سریعتر انجام میشود ضمنا تعداد حساب های بانکی و حساب های بین المللی که شما می توانید ثبت نمایید، محدودیت ندارد اما باید با مدارک ارسالی شما مطابقت داشته باشد.

هشدار : از ارسال اطلاعات حساب بانکی که متعلق به شما نیست خودداری کنید در غیر این صورت مسئولیت عواقب آن به عهده خود شما خواهد بود! همچنین توجه کنید چنانچه حساب بانکی خود را اجاره دهید و یا قبل از خرید در سایت ما ، از شخص دیگری پول دریافت کرده باشید خطر همکاری در یک کلاهبرداری اینترنتی و پولشویی برای شما وجود خواهد داشت که در این صورت طبق قوانین کشور مرتکب جرم شده بنابراین مدارک و مشخصات شما در اختیار مراجع قضایی و پلیس فتا قرار خواهد گرفت.

 

نکته : با انجام این مراحل هم اکنون حتی بدون احراز هویت میتوانید در سایت ما به خرید و فروش و حتی کسب درآمد بپردازید
کافیست صفحه خرید و فروش بدون احراز هویت را کامل و با دقت بخوانید

 

 

گام سوم : احراز هویت و تکمیل اطلاعات حساب کاربری

از منوی سمت راست بخش احراز هویت را انتخاب و روی مشخصات فردی کلیک نمایید تا پنجره زیر نمایش داده شود

 

مشخصات خواسته شده را تکمیل، قوانین و مقررات را به دقت مطالعه نمایید و سپس روی دکمه ثبت کلیک نمایید

تمام اسامی باید به فارسی نوشته شوند

دقت نمایید تایید قوانین و مقررات ما به این معنی است تمام قوانین و مقررات ما را کاملا مطالعه کرده و پذیرفته اید.

سپس از همان منوی احراز هویت روی ارسال مدارک کلیک فرمایید

 

طبق عکس فوق، شما باید تصویر خود به همراه مدارکتان و نوشته ای مطابق نمونه بالا و همچنین تصویری از مدارک خود را از طریق قسمتهای مشخص شده بارگذاری نمایید، دقت داشته باشید که این دو عکس باید کاملا شرایط لازم را که در این صفحه به آن اشاره شده است، دارا باشند در غیر این صورت تایید نخواهند شد.

بعد از ارسال مدارک، کارشناسان ما با دقت مدارک را بررسی و استعلام نموده و در صورت تایید در صفحه داشبورد مشاهده خواهید کرد که وضعیت مدارک ارسالی شما به حالت احراز شده تغییر داده می شود.

 

کاربرانی که تا این مرحله را طی نموده باشند می توانند به راحتی از طریق درگاه پرداخت بصورت ۲۴ ساعته و اتوماتیک برای خرید از سایت اقدام نمایند اما با سقف محدود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اشتراک گذاری این پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × پنج =